måndag 1 juli 2013

Återvändaren av Buthler & Öhrlund


Här har vi fortsättningen på böckerna "En nästan vanlig man" och "Grannen" och det är en sträckläsningsbok. Så fort jag såg att denna bok hade kommit ut i pocket så var jag inte sen att inhandla den. Under midsommarhelgen börja jag läsa den och man fastnar direkt.
Åter igen får vi träffa Christopher Silfverbielke som denna gång vågar sig tillbaka till Sverige.
Han har ett par saker som lockar och som han behöver ta itu med. Bland annat Kommissarie Colt...
Det är en spännande historia och man vet aldrig vad som kommer hända. Sen att jag tycker den är lite väl överdriven ibland spelar ingen roll för den får mig ändå att sitta klistrad tills den är utläst.
Självklart slutar den spännande så man får vänta på nästa bok som redan finns ute så jag hoppas jag får ta del av den snart. Kanske i solstolen på semestern :)

Efter att ha levt under falsk identitet i Florida beslutar Silfverbielke sig för att återvända till Stockholm. Men det dröjer inte länge förrän han förstår att saker och ting aldrig kommer att bli som förr. Och att det är kommissarie Colts fel. Hos Silfverbielke föds en djävulsk plan som ska genomföras till varje pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar