torsdag 11 november 2010

Pocket & Prassel 4.0


Tack så jättemycket för det fina paketet Charlie!
Du gav mig en bok som jag inte har läst och som jag ärligt talat inte har bestämt om jag ville läsa. Har läst hans andra bok och den tycker jag sådär om. Men nu när jag har fått den här så ska jag ge den en chans till :) Boken jag fick är Skumtimmen av Johan Theorin. Det var som att du kände på dig att jag har velat lite om boken. Det blir spännande att se vad jag tycker :) Sedan fick jag en harlequin-bok. Oj, det var läääänge sen jag läste en sån så det var kul.
Bokmärket jag fick var så rätt som det kunde bli. En bakelse på :) Den ligger redan i min bok. En vitlöksskalare i silikon. Har sett dem och de är coola. Lite kola och stånga från Ryfors konfektyr och en påse kaffebönor i mörk choklad. Yummie! Höll på att ta en kola direkt men kom på att jag skulle fota först :)
Jag är så glad över mitt paket. Du har gjort ett jättebra jobb och prickat in rätt saker. Åter igen, ett STORT tack!

1 kommentar:

  1. Så kul att du gillade paketet!
    Det var svårt men roligt att skicka till dig!
    Hörde av TidningsIda idag att du skrivit om ditt paket.

    Hoppas böckerna blir bra!

    Cram

    SvaraRadera